Frequently Asked Questions
Hoeveel adressen mag ik importeren?
Het aantal adressen dat mag worden geïmporteerd is onbeperkt.
Betaal ik ook voor iedere bel-notitie?
Nee, er wordt een vast bedrag per maand betaald en daarvoor mag er onbeperkt en 24/7 gebruik worden gemaakt van het systeem.
Is het ook mogelijk om 1 prospect te exporteren?
Ja, het is ook mogelijk om 1 specifieke prospect te exporteren. Deze export wordt dan gedaan naar Word in plaats van Excel bij het bestand in zijn totaliteit.
Hoe wordt de betaling gedaan?
De betaling vindt voorafgaand aan de maand plaats middels automatische incasso. Er wordt een factuur gestuurd per e-mail voordat het bedrag wordt afgeschreven.
Heb ik een opzegtermijn?
Het opzegtermijn is 1 maand.
Kan ik ook meer/minder gebruikers en/of database aanvragen als hierboven beschreven?
Ja, dat is uiteraard mogelijk. Laat ons weten hoe het ideaalplaatje eruit ziet en wij kunnen dat verzorgen.
Kan ik een demo aanvragen?
Ja, het is mogelijk om een demo aanvraag te doen. Er wordt 1 gebruiker en 1 database aangemaakt. Deze mag 14 dagen kosteloos worden gebruikt. Mocht het account naar tevredenheid zijn gebruikt, kan deze worden omgezet naar een betaald account. Vraag direct een demo aan!
Zijn er extra kosten?
Nee, er zijn geen extra kosten dan een vast bedrag per maand. Wij vragen dus geen opstart kosten en geen aansluitkosten.
Ondersteuning inbegrepen?
Er is een handleiding van Acquisitie gemak waarin alle stappen staan beschreven hoe het systeem werkt. Het is ook mogelijk om per e-mail of telefonisch vragen te stellen, mocht de handleiding niet begrepen worden. Bij de Enterprise variant zit een cursus voor gebruikers van 1,5 uur inbegrepen.
Hoe wordt het custom made gemaakt?
Het logo en de adresgegevens van u zullen door ons in Acquisitie Gemak worden gezet. Ook de naam van de eigenaar of eventuele accountmanager kan hierin staan.
Kan ik extra bel-resultaten aanvragen?
Bij de plus en enterprise is dit aantal ongelimiteerd. Bij starter en regulier zijn deze beperkt tot de standaard, deze kunnen tegen een meerpijs worden verwerkt..
Kan ik extra velden aanvragen?
Bij de plus en enterprise is dit aantal ongelimiteerd. Bij starter en regulier zijn deze beperkt tot de standaard, deze kunnen tegen een meerpijs worden verwerkt.
Wordt er een back-up gemaakt?
Er wordt dagelijks een back-up gemaakt.
Is Acquisitie Gemak verantwoordelijk voor het verwijderen van gegevens?
Acquisitie Gemak is niet verantwoordelijk voor het verwijderen van gegevens door de gebruiker.
FAQ niet geholpen? Vul onderstaand uw vragen in & wij zullen deze graag beantwoorden.
Stel via onderstaand formulier u vragen en u ontvangt zo spoedig mogelijk reactie!